Nabór na dwa wolne urzędnicze stanowiska podinspektora w dziale ds. osób niepełnosprawnych


Kalisz, dnia 19.11.2024 r.

PCPR-I.1110.4.2024

 

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kaliszu
ogłasza nabór na dwa wolne urzędnicze stanowiska podinspektora w dziale ds. osób niepełnosprawnych
w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kaliszu, pl. św. Józefa 5, 62-800 Kalisz

 

  1. Wymagania niezbędne:

1) wykształcenie wyższe,

2) obywatelstwo polskie,

3) o stanowisko mogą również ubiegać się:

a) obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,

b) osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach
o służbie cywilnej,

4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo skarbowe,

6) posiadanie nieposzlakowanej opinii,

7) kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona,

8) kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, gdy obowiązek ten został na niego nałożony,

9) brak skazania za przestępstwo na tle seksualnym w rozumieniu ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym.

  1. Wymagania dodatkowe:

1) doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,

2) znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich stosowania w praktyce,
w szczególności:

a) ustawy z dnia 27 sierpnia1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,

b) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,

c) ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej,

3) umiejętność obsługi urządzeń biurowych.

  1. Predyspozycje osobowościowe:

1) umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy,

2) samodzielność i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań,

3) komunikatywność i kreatywność,

4) umiejętność rozwiązywania konfliktów interpersonalnych,

5) zdolności negocjacyjne,

6) odporność na stres,

7) wysoka kultura osobista.

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1) udzielanie dofinansowań z zakresu rehabilitacji społecznej osób niepełnosprawnych,

2) realizacja zadań wynikających z programów ogłaszanych przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych,

3) tworzenie i realizacja programów zewnętrznych i wewnętrznych,

4) publikowanie informacji o programach na stronie www jednostki,

5) współpraca z organizacjami pozarządowymi,

6) nadzór merytoryczny i finansowy nad prawidłowym funkcjonowaniem warsztatów terapii zajęciowej,

7) udzielanie informacji o prawach i uprawnieniach osób z niepełnosprawnościami,

8) inicjowanie nowych form pomocy osobom niepełnosprawnym i ich rodzinom.

  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

1) stanowisko urzędnicze,

2) praca w siedzibie pracodawcy na parterze,

3) praca wiąże się z przemieszczaniem pomiędzy siedzibą pracodawcy a  siedzibami innych instytucji oraz miejscem zamieszkania klientów,

4) praca wymagająca predyspozycji umożliwiających bezproblemowy kontakt i porozumiewanie się z innymi osobami.

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.

W Powiatowym Centrum pomocy Rodzinie w Kaliszu w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6%.

  1. Wymagane dokumenty:

1) życiorys (CV),

2) list motywacyjny oraz informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,

3) kserokopia dokumentu poświadczającego wymagane wykształcenie (kserokopia dyplomu lub zaświadczenia),

4) kserokopia dokumentu poświadczającego doświadczenie zawodowe (kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenia) ,

5) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,

6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

7) oświadczenie lub inny dokument potwierdzający posiadanie nieposzlakowanej opinii,

8) oświadczenie kandydata, iż nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona,

9) oświadczenie kandydata, iż wypełnia obowiązek alimentacyjny, gdy obowiązek ten został na niego nałożony,

10) oświadczenie kandydata o braku skazania za przestępstwo na tle seksualnym w rozumieniu ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym.

  1. Termin składania ofert: do 29 listopada 2024 r.

Aplikacje, które wpłyną do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

  1. Miejsce składania ofert: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kaliszu,
    pl. św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, pokój nr 23 – sekretariat.

 

Ofertę z wymaganymi dokumentami aplikacyjnymi należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór – podinspektor w dziale ds. osób niepełnosprawnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kaliszu”. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.pcpr.powiat.kalisz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kaliszu.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i życiorys (CV), należy opatrzyć klauzulą:  „Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kaliszu, w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kaliszu, na które aplikuję (zgoda dotyczy danych wykraczających poza zakres określony w art. 22¹ §1 Kodeksu pracy). Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałam/em się z zamieszczoną w ogłoszeniu Informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych.”

Wymagane dokumenty aplikacyjne i oświadczenia należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.

 

-----------------------------------------

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych

 

  1.  Administrator danych osobowych

Administratorem Państwa danych osobowych jest: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kaliszu z siedzibą przy pl. św. Józefa 5 w Kaliszu.

  1.  Inspektor ochrony danych

Administrator powołał inspektora ochrony danych. Kontakt z inspektorem jest możliwy pod nr tel. 62 50 14 207.

  1.  Cele przetwarzania danych

Państwa dane osobowe przetwarzane będę w celu przeprowadzenia niniejszego naboru.

  1.  Podstawa prawna przetwarzania danych

Podstawą do przetwarzania Państwa danych jest art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz art. 6 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

  1. Odbiorcy danych

Odbiorcami Państwa danych osobowych będą podmioty uprawnione do obsługi doręczeń oraz podmioty, z którymi Administrator zawarł umowę lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych.

  1. Okres przechowywania danych

Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie do celów archiwalnych, zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa, w oparciu o jednolity rzeczowy wykaz akt obowiązujący w jednostce – 5 lat.

  1. Państwa prawa:

a) prawo dostępu do treści swoich danych;

b) prawo do sprostowania i uzupełnienia danych;

c) w przypadku przetwarzania na podstawie zgody – prawo do jej cofnięcia;

d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych;

e) prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych;

f) w szczególnych przypadkach prawo do usunięcia danych;

g) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych   Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, infolinia: 606 950 000), gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.

Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie skutkować będzie brakiem możliwości wzięcia udziału w naborze.                                                                      

Informacja wytworzona przez:
Anna Chudziak , w dniu:  19‑11‑2024 14:50:54
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Piotr Korzekwa
email: pcpr@powiat.kalisz.pl tel.:62 5014292 fax: 62 7664564
, w dniu:  19‑11‑2024 14:50:54
Data ostatniej aktualizacji:
19‑11‑2024 15:04:41
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie