Likwidacja barier architektonicznych
Osoby prowadzące: Robert Nosal, Marzena Bukwa, Magdalena Wielgocka, Dariusz Paszyn
Pobrać wniosek o dofinansowanie następnie złożyć wniosek wraz załącznikami do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kaliszu.
- Wniosek wpływa do sekretariatu, gdzie zostaje wpisany do dziennika korespondencji.
- Wniosek zostaje zarejestrowany pod kolejnym numerem i zostaje umieszczany na wykazie wniosków.
- W ciągu 30 dni wnioskodawca zostaje poinformowany o dostarczeniu brakujących dokumentów.
- Rozpatrzenie wniosku następuje po otrzymaniu środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
- Wnioski są rozpatrywane na bieżąco.
- Wnioskodawca otrzymuje pisemną informację co do rozstrzygnięcia i przebiegu realizacji wniosku.
- Wnioski, które zostały pozytywnie zaopiniowane przeznaczone są do realizacji.
- Dofinansowanie zostaje przekazane na konto wykonawcy/wnioskodawcy po dokonaniu odbioru technicznego z którego zostaje sporządzony protokół odbioru po przedłożeniu faktury dotyczącej rozliczenia za wykonane prace.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. 2020.426 ze zmianami) oraz § 2 pkt. 4 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 czerwca 2002r. w sprawie określenia rodzajów zadań powiatu, które mogą być finansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (Dz.U.2015.926.t.j.).
Informacja wytworzona przez:
Piotr Korzekwa
email: pcpr@powiat.kalisz.pl tel.:62 5014292 fax: 62 7664564 , w dniu: 05‑12‑2012 09:35:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Data ostatniej aktualizacji:
11‑02‑2021 17:36:16
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie