Nabór na wolne urzędnicze stanowisko inspektora w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kaliszu, pl. św. Józefa 5, 62-800 Kalisz
Kalisz, dnia 01.12.2022 r.
PCPR-I.1110.8.2022
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kaliszu
ogłasza nabór na wolne urzędnicze stanowisko inspektora
w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kaliszu, pl. św. Józefa 5, 62-800 Kalisz
- Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie średnie oraz co najmniej trzyletni staż pracy lub wykształcenie wyższe i co najmniej roczny staż pracy,
- Znajomość przepisów prawa w zakresie: pomocy społecznej, wpieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, kodeksu postępowania administracyjnego, samorządu powiatowego, zamówień publicznych, działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, postepowania egzekucyjnego w administracji oraz przepisów wykonawczych,
- Obywatelstwo polskie,
- O stanowisko mogą również ubiegać się:
- obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
- osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach
o służbie cywilnej,
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo skarbowe,
- Posiadanie nieposzlakowanej opinii.
- Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
- Znajomość zagadnień z zakresu pomocy społecznej,
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- Predyspozycje osobowościowe:
- umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy,
- samodzielność i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań,
- komunikatywność i kreatywność,
- umiejętność rozwiązywania konfliktów interpersonalnych,
- zdolności negocjacyjne,
- odporność na stres,
- wysoka kultura osobista.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Przygotowywanie porozumień z innymi powiatami w zakresie finansowania pobytu dzieci w rodzinach zastępczych i w placówkach opiekuńczo-wychowawczych,
- Przygotowywanie uchwał Zarządu Powiatu Kaliskiego związanych z realizacją zadań z zakresu umieszczania dzieci w rodzinnej pieczy zastępczej i instytucjonalnej pieczy zastępczej,
- Przygotowywanie decyzji administracyjnych w zakresie pomocy pieniężnej dla rodzin zastępczych na utrzymanie lokalu w budynku wielorodzinnym lub domu jednorodzinnego,
- Przygotowywanie decyzji administracyjnych dotyczących odpłatności za pobyt dziecka w rodzinnej pieczy zastępczej, instytucjonalnej pieczy zastępczej dla rodziców biologicznych dziecka,
- Działania w celu uzyskania alimentów od rodziców biologicznych za pobyt dziecka w rodzinnej pieczy zastępczej i instytucjonalnej pieczy zastępczej,
- Nadzór nad należnościami od rodziców biologicznych,
- Obsługa aplikacji eTW,
- Wystawianie tytułów wykonawczych i przesyłanie ich do Urzędu Skarbowego,
- Prowadzenie rejestrów: do spraw egzekucyjnych, pełnomocnictw procesowych oraz tytułów wykonawczych,
- Zgłaszanie dłużników do biur informacji gospodarczej (BIG-ów) z tytułu zobowiązań opłaty za pobyt dziecka w pieczy zastępczej,
- Współpraca z organizacjami pozarządowymi - przygotowywanie otwartego konkursu ofert na prowadzenie Placówki opiekuńczo-wychowawczej w Ostrowie Kaliskim oraz realizacja umowy w ramach zadania publicznego,
- Sporządzanie sprawozdania rocznego dotyczącego współpracy z organizacjami pozarządowymi,
- Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
- Obsługa sprawozdań w CAS,
- Wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora PCPR.
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Stanowisko urzędnicze,
- Praca w siedzibie pracodawcy na parterze,
- Praca wiąże się z przemieszczaniem pomiędzy siedzibą pracodawcy a siedzibami innych instytucji oraz miejscem zamieszkania klientów,
- Praca wymagająca predyspozycji umożliwiających bezproblemowy kontakt i porozumiewanie się z innymi osobami.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
W Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6%.
- Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV),
- List motywacyjny oraz informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
- Kserokopia dokumentu poświadczającego wymagane wykształcenie (kserokopia dyplomu lub zaświadczenia),
- Kserokopia dokumentu poświadczającego wymagany staż pracy (kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenia),
- Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie lub inny dokument potwierdzający posiadanie nieposzlakowanej opinii.
- Termin składania ofert: do 12 grudnia 2022 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.
- Miejsce składania ofert: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kaliszu, pl. św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, pokój nr 23 – sekretariat.
Ofertę z wymaganymi dokumentami aplikacyjnymi należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór – inspektor w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kaliszu”. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (https://bip.pcpr.powiat.kalisz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kaliszu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i życiorys (CV), należy opatrzyć klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kaliszu, w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kaliszu, na które aplikuję (zgoda dotyczy danych wykraczających poza zakres określony w art. 22¹ §1 Kodeksu pracy). Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałam/em się z zamieszczoną w ogłoszeniu Informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych.”
Wymagane dokumenty aplikacyjne i oświadczenia należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
- Administrator danych osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych jest: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kaliszu z siedzibą przy pl. Świętego Józefa 5 w Kaliszu.
- Inspektor ochrony danych
Administrator powołał inspektora ochrony danych. Kontakt z inspektorem jest możliwy pod nr tel. 62 50 14 207.
- Cele przetwarzania danych
Państwa dane osobowe przetwarzane będę w celu przeprowadzenia niniejszego naboru.
- Podstawa prawna przetwarzania danych
Podstawą do przetwarzania Państwa danych jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego z przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. W związku z tym pracodawca może żądać od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania danych osobowych w zakresie określonym w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. Imię i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe oraz – jeśli to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku – wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych innych niż wskazane powyżej, przekazanych z inicjatywy ubiegającej się o zatrudnienie, jest zgoda tej osoby na przetwarzanie danych.
- Odbiorcy danych
Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom.
- Okres przechowywania danych
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie do celów archiwalnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w oparciu o jednolity rzeczowy wykaz akt obowiązujący w jednostce – 5 lat.
- Państwa prawa:
a) prawo dostępu do treści swoich danych;
b) prawo do sprostowania i uzupełnienia danych;
c) w przypadku przetwarzania na podstawie zgody – prawo do jej cofnięcia;
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
e) prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
f) w szczególnych przypadkach prawo do usunięcia danych;
g) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, infolinia: 606 950 000), gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych narusza przepisy o ochronie danych osobowych;
h) prawo dostępu do danych, sprostowania i uzupełnienia oraz ograniczenia przetwarzania podlegają ograniczeniu po przekazaniu akt zawierających dane osobowe do składnicy akt, na mocy art. 22b ust. 4 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie skutkować będzie brakiem możliwości wzięcia udziału w naborze.
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kaliszu
Natalia Bukowiecka
email: pcpr@powiat.kalisz.pl tel.:62 5014292 fax: 62 7664564 , w dniu: 01‑12‑2022 07:49:19
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|